Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Anna-Karin - 8 juni 2009 21:12

I dag vaknade jag av att min mob ringde så de vart en rivstart på dagen!


Vad har jag gjort då, hjälpt charlotte med bilen, handlat, plockat upp de vi hade med oss hem från huset, haft främmande av Filip & Kristina och Cajsa. De var roligt att ni tittade upp=O)! Alltid roligt med spontan besök.

Pratat med kattis på dagis på onsdag ska tim ha främmande från dagis;O)... Jag har hunnit med lite i dag;). 


Nu ligger de en Prinsessa vid min sida som vill ha ny blöja och pyjamas sen lite mat i magen. Sen blir de sängen för henne.


För i morgon blir de tidig morgon, vi ska länma lill prinsen på dagis sen ska vi åka till min frissa Pillan, för att få lite ljusare hår.


Nu är solist bokad inför dopet, har inte så mycket kvar nu, utan allt ska inhandlas. Bestäma hur de ska se ut på borden och så vidare=O). Tycker ju sånt är Super roligt=O)!!!


Nu ska jag gå och fixa sessan!


God natt!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards