Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Anna-Karin - 7 juni 2009 22:36

Nu ska molly mus få lite välling/ersättning sen blir de sängen för henne=O).

Äntilgen hemma säger jag bara!!! Gud så skönt att få vara hemma med mina möbler och mina saker=O). De är jätte skönt att bo i hus med nu börjar jag bli less på att de inte är mitt tycker de är jobbigt.


Skriver mer i morgon!


God Natt!

Av Anna-Karin - 7 juni 2009 12:48

I dag ska vi plocka ihop för att åka hem till lägenheten för vi ska vara där i veckan som kommer. Så nu ska jag plocka ihop alla saker som vi ska ha med oss hem.


Har tvätta allt som ska med hem så de är ju super skönt=O). Men jag måste boka tvättstuga nån dag i veckan för jag har fått nån svart fläck på min nya vita kofta.

Men jag är inte orolig att den inte ska gå bort för jag har Världens Bästa Tvättmedel Ariel Flytande!


Nu ligger sessan ute i vagen och sover så nu ska jag passa på att plocka ihop.


Lill Prinsen var nerbjuden att sova i stugan med Järd och farfar. De ville han. Så dom skulle komma och lämna han i lägenheten i morgon. Då tänkte jag bjuda dom på lite mat!


Nä plocka ihop sakerna och in i bilen med dom;O)!


Grattis Petter på Födelsedagen!   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards