Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Anna-Karin - 4 juni 2009 21:45

Jag har lite beslutsångest över vad jag ska köpa för Spjälsäng till min Prinsessa!


Min Favvo säng är Brio Cot Two den är hög och Super Snygg!

Sen finns de en vit på babyproffsen från troll, den tycker jag ser helt ok ut och slutligen så har vi ju en vit på ikea den heter hensvik, men den är nja tycker jag.


Sen till sängen har man ju en madrass oxå;O). Vad har ni och vad rekommenderar ni???


Snälla hjälp mig???

(Priset är inte avgörande;O)...


I dag har jag fått lite gjort i alla fall jag har tvättat ett antal maskiner och dammsugit hela huset och torkat golven i hela huset varit och handlat.


Ringt till barnenshus och frågat efter batteri till min barnvakt som jag har fått efter min lille bror och de fanns! 99:- st och de är dom ju värda så nu slipper jag ju köpa en ny barnvakt=O)!


Nu ska jag ta och natta min prinsessa och sen hoppa i duschen för de har jag inte hunnit med;).


God Natt Sov Så Sött!      

Av Anna-Karin - 4 juni 2009 12:23

I går så kollade jag och prinsen på film. De var han ide att vi skulle hyra film och de säger man inte nej till för de är inte ofta han kommer med de förslaget;O). 


Vi såg Vi hade iallafall tur med vädret. Men den var så där tycket jag.

Efter filmen så gick vi och sov. Fattar inte varför jag är sååå himla trött, i natt så har sessan sovit från 23.00 till 08.00 Men när jag vaknade så var jag jätte trött.

Nu är jag fortfarande trött. Skulle kunna lägga mig och sova, men de har jag inte tid med. För nu ska jag hänga tvätten och tvätta klart den smutsiga. Sen ska jag dammsuga och troka golven. Och ta farm ån mat från frysen. Måste fråga min älskade prins vad han vill ha för mat.


I dag ska nog min och Molly´s Älskade Pappa/Morfar komma och hälsa på. Pappa/Morfar var här i tisdags för att hjälpa min prins med kompresson han köpte i söndags men han visste inte riktigt hur man skulle koppla den. 

Så i dag skulle jepp och hans pappa komma och hjälpa min prins. Pappa/morfar skulle ev komma ner med datorn som jepp skulle fixa till ör den har nog lite virus i sig;O)...


Potatisbullar, bacon, lingonsylt och ägg ville prinsen ha till middag.


Nä nu ropat tvätten sen ska jag duscha och kanske basta...


Ha en bra dag!       



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards