Alla inlägg under maj 2009

Av Anna-Karin - 8 maj 2009 21:21

I dag ringde jag in på panduro för att jag skulle vara säker på att jag inte åkte in i onödan frågade om de hade knallig rosa och då så tjejen att de hade de.

Så jag åkte in men jag kände på mig att jag inte skulle tycka om färgen, och mycket riktigt så åkte jag helt i onödan.... Så less men jag handlade 2 kort ett grattis kort till hjärtat och som han ska få i kväll=O). Och 3 stämplar färg och lite glitter. Så jag fick med mig lite i allafall.


Sen vill jag gärna ha lite hjälp av er!!!


Var och kollade på Babyproffsens babysitter den för 249:- men jag tycker att molly sitter som en kratta i den. Tyget som babyn sitter i är så himla spänt så de ser ut som hon ska ramla ur.

Väntar på den billigare på Barnenshus så den har jag inte testat...


Men så har vi ju babybjörnen Den satt hon ju Super i, men 1195:- är de värt att lägga ut de???

För nu sitter hon i sitt barnskydd. Snälla hjälp har ångest..... Vill ju ha en babysitter så fort som möjligt....


Nu är min prinsessa lite mammig så nu måste jag sluta!


Ska trösta med lite godis=O/......


Av Anna-Karin - 8 maj 2009 11:43

Molly ville inte att hennes Prins skulle åka hem de ser man på kortet där jag oxå är med. Hon ser så ledsen ut...

Av Anna-Karin - 8 maj 2009 10:11

I går hade vi Prins Alfred främmande här=O).

Molly´s kanske blivand prins var här med sin mamma och hälsade på;)!


Vi gick ner på sta och kollade in min Älsklings butik Ombonat=O). Jag handlade ingen men lämnade tillbaka en ljuslyckta jag köpte i förrgår, den passade inge bra för den vart för pluttig på balkongen.


Therese fick kolla in mina test inbjudingskort jag och tror jag fick godkänt:)


Så i dag ska jag åka och handla in allt jag behöver för att göra klart dom men jag  har beslutsångest om jag ska handla här i hudik eller om jag ska åka in på Panduro i sundsvall.

Måste nog ringa och höra med dom först om vad de har för färger..


I dag åker vi till svärfar´s hus och blir där i helgen=O)!


Ha en underbar helg mina bloggisar!


Kram från Anna-Karin & Molly



Av Anna-Karin - 6 maj 2009 10:19

Här hemma planeras de för dop. Tycker de är så himla roligt att planera och fixa och trixa. Nu sitter jag och klurar på inbjudningskorten. Var och köpte lite matrial i går. Så nu har jag gjort 2 stycken men jag ska nog åka in på birsta nån dag och kolla på lite saker där.


Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen gå på en prommis=O).


Sen tror jag ska gå och handla till en Mys Middag till mig och hjärtat i kväll=O). Kanske de blir en Myskväll här hemma i kväll. God mat och en kall öl till hjärtat och ett gals dagens till mig=O)! Nått jag varit sugen på sen jag vart gravid så jag kanske ska slå till på de i dag.

Känner mig så mysig och gosig i dag=O)! 


Ha en underbra dag i de fina vädret! 

Av Anna-Karin - 4 maj 2009 07:48


Jag tävlar om två presentkort värda 500kr styck hos Vincent shoe store
i Nikitas blogg. Tävla HÄR du med!

Av Anna-Karin - 4 maj 2009 07:32


Jag är med i utlottningen om 1 presentkort värt 300kr från Skattkammaren hos Tant Ulrika"

Av Anna-Karin - 4 maj 2009 07:01

Nu har jag nyss ammat min prinsessa!

La henne vid halv elva i går kväll för då hade hon somnat på pappa´s mage=O). Hon hade då ätit ersättning vid halv tio, vet ni när hon vaknade? Hon började stöka när hjärtat åkte på jobbet vid halv sex men vaknade 06:30 och ville ha mat=O). Så nu är jag jätte pigg.


Ja jag har börjat ge henne ersättning på kvällarna, för jag har dåligt och tunn mjölk då har testat pumpa ur på dagarna för att slippa ge ersättning men de gav i resultat att jag inte hade nå mjölk på kvällen för hon får alltid amma före innan hon får ersättning. Min tänke var att heltids amma henne tills hon var 3 månader.

Så skulle jag vara mjölkko så skulle jag få sparken=O)!  


Idag är  vi med i tidningen oxå... Pappa tyckte bilden var jätte fin men de gör inte jag, jag är inte nöjd med mig själv=O(....


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards