Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Anna-Karin - 30 maj 2009 21:31

I morse så kom jag upp i mycket bra tid=O). Ge sessan mat och fikade frukost. Sen fick jag ta mig en dusch utan att skynda för att nån lite fröken gnäller och tycker mamma är super tråkig... Peter´s kompis robban kom till oss i år kväll så han satt med sessan sen tog dom och gick ut och kollade på va pappa gjorde;).


SEn så åkte jag till stan och mötte jessica för att ta en prommis ner på stan och kolla efter en MorsDag present till min Älskade mor! De vart en zinktunna som de står tvätt på och en minder som de står klädnypor på=O)! De är nått min mor verkligen behöver för den hon har nu och bär ut tvätten i är sååååå trasig! Kort kommer i morgon=O)!


Efter stan så åkte jag hem för att fixa middag. de vart grllad ytterfile och potatis sallad svamp och majs.Mumma


Min bror har vart här och fixat sin bil med hjälp får min prins=O) Så skitig och Oljig som han var i dag har jag aldrig sett danne;O).


Nu ska jag snart väcka sessan för kvälls målet och sen sängen me först så ska jag hoppa in i duschen för jag är sååå klibbig...blä...


God natt Allihop!   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards