Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Anna-Karin - 20 maj 2009 14:40

I dag ska vi bort på middag, Vi bjudna till Jenn & Jepp! 

Underbart att slippa laga mat=O).


Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar och att disken ska torka! plus att jag ska plantera ner blommorna jag har köpt till jenn och jepp. Har slut på batteri i kameran så jag kan inte lägga ut bilder nu men ja gör de senare i kväll eller i morgon.


Molly Tackar Så Himla Mycket För Den Fina Mössa Hon Fick Av Sin Prins Alfred=O)! Kort kommer som sagt!   


Nu är dopinbjudningarna klar och postade=O)!


Igår var vi ju ner till Ljusdal så då vart de middag ute;) Jag var in på inredings butiken Kardemumma! Där fanns de mycket fint, var samma stil på saker som på min Älsklings Butik Ombonat i Hudiksvall!

När vi skulle åka hem så åkte vi över Ängebo & Brändåsen för att sen åka över Norrbo. Roligt att få se lite mer av Hälsingland.


Nu ska jag byta blöja på min Underbara & Älskade Prinsessa Molly!       

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards