Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Anna-Karin - 15 maj 2009 08:58

Nu håller jag på att äta frukost, min älskade dotter vaknade klockan 04:40 i morse och villa ha mat, då hade hon sovit från starx före 22:00=O). Så då klev jag upp och gjorde mat.

Sen när mina prinsar skulle åka på dagis/jobb så klev jag upp och hjälpet lill prinsen på med kläderna och borsta tänderna. Eftersom han åker i dag=O(. Nu när han har blivit så lugn och snäll.. Men så är de ju alltid;).


Sen tänkte jaglägga mig och slumra ett tag men precis när jag höll på att somna om så ringde de i nån telefon, då hade min stora prins glömt sin mobil hemma i sängen!suck. sen ringde de 3 gånger till, men nu är den på ljudlöst=O).


Vad händer i dag då, ska hämta ut min ny lagade mobil, gå på apo och köpa minifomdroppar och nått att tvätt sessans öron med, eller bakom öronen får hon lite vätska så jag tror jag ska tvätt och se om de går bort helt, är inte så mycket kvar nu, de har varit värre. Men tydligen var de vanligt... 

Sen funderar jag på om jag ska åka och träffa Hemelie på birsta. har lite beslutsångest. Ska ju ändå upp till Njurunda och köpa en babysitter(familjen sen igen då). Måste inhandla lite små fix till inbjudningarna.

 Jo, jag ska även åka och byta papper.


De var lite eller mycket av min dag=O)!


Ha en mysig helg!


Kram



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards