Alla inlägg den 21 april 2009

Av Anna-Karin - 21 april 2009 11:22

De är helt jäv.a otroligt att de inte ska gå och få till ett möte=O(, Nu var de möte nummer 4 som ställdes in. Tror vi har hållt på i ett halv år nu med denna träff....

Men hjärtat hade rätt igen för de första han sa när vi fick veta att de var ett möte inplanerat var att dom kommer ringa nån timme före och säga att de är inställt, och mycket riktigt....


Nu sitter vi hemma i lägenheten och väntar på att Jenn ska ringa för jag har bestämt mig att jag ska köpa solglasögonen som jag har trånat efter så länge=O)!


Nu sitter våran älskade pappa/sambo i lastbilen på väg ner till V-ås för att jobba några dagar där nere=O(...

Ska erkänna att de inte känns nå roligt att han åker, mitt hjärta är ganska lesset. Skulle aldrig klara av att han jobbade borta, då skulle jag gå i bitar!

Så jag är så imponerad av dig Kristina!


Nu håller min mage på att kurra ihjäl sig så nu ska jag försöka fixa lite mat!


Ha de så gott!


Kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards