Alla inlägg den 20 april 2009

Av Anna-Karin - 20 april 2009 15:27

I dag har jag och molly varit ute och gått i en timme så nu är jag lite trött=O). Eller de är inte bara jag som är trött, prinsessan sover sött ute i vagnen. Man blir lite trött av friksluft i allafall prinsessan Molly=O).


Så nu har man bara 4 kg kvar till mina gravid kg är borta. Vi hade främmande av Jenn och Jepp i går så nu ska jag och jepp gå på pamp de gick jag jämt på förut när jag bodde i sundsvall=O). De är nått jag saknar så vi hoppas att jepp tycker de är roligt så kanske vi kan gå 1-2 gång i veckan och träna tillsammans=O)!


I morgon åker vi hem till hudik för att gå på ett möte, efter mötet så åker hjärtat till Västerås och jag åker till farmor och sover där.


Sen på onsdag så får vi främmande av Affe och Therese=O)!


Så nu kanske jag inte kommer att skriva på ett tag, får se om jag går bort och lånar datorn av pappa så han får mysa lite med hans älskade Molly.

Kan säga att de är en morfar som är Sååååååå Kär=O)!


Ha de underbart för de ska vi ha!


Kramar från Prinsessorna Molly & Mig


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards