Alla inlägg den 16 april 2009

Av Anna-Karin - 16 april 2009 20:34

Här kommer lite bilder på Molly & Mormor, Rickard, Järdan, Min farmor, Min Morbror. Och några mysbilder med älsklings pappa=O)!

Av Anna-Karin - 16 april 2009 14:52

I dag blir Molly 3 veckor!

Vet inte vart dagarna tar vägen, känns ju nyss som jag fick upp prinsessan på min mage=o). Tiden bara springer i väg så snart fyller hon 1 år och vi ska ha 1års kalas=O).


I dag har vi varit på bvc prinsessan ökar i vikt så de sjunger om de=O)!

Nu hade hon ökat 294g på en vecka, så nu väger hon 4506g och är 54,5cm lång.


Min underbara lilla prinsessa!


I dag ska vi sova hemma eftersom tim ska åka i morgon. Efter vi lämnat han ska vi till soc och skriva på Faderskapspapperna så i morgon ska Molly få en pappa på papperet=O). Tycker de är så roligt att se hur mycket hjärtat njuter av att vara pappa igen, han sitter gärna och myser med molly i soffan och tycker de är jätte mysigt att sova med henne p magen(kommer bilder;)).

Men han tycker de är lite läskigt att byta blöja eftersom de är en snippa=) Så i går hade vi lite lektion hur man gör och de gick super mitt underbara hjärta är såå duktig!


I morgon fyller Kristina år! Så vi hoppas att Filip blir frisk så vi kan åka dit och gratta henne!





Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards