Alla inlägg den 2 april 2009

Av Anna-Karin - 2 april 2009 12:57

Vi Tackar Så Mycket För Alla Fina Kommentarer Vi Har Fått När vår Prinsessan kom til världen!



Av Anna-Karin - 2 april 2009 12:24

I dag är jag en vecka=O)!

Tiden går så himla fort. Tycker nyss att jag och hjärtat åkte in på förlossningen och sen så fick jag min lilla prinsessa på magen. Känns som de är nån dag sedan. Men en hel vecka känns de inte som. Tider bara rinner i väg=O/.

De har ni väl även sett här på bloggen att jag inte har hunnit skrivit nått. Satt i går och skulle skriva men jag fick lixom aldrig tid. Är med inte matning så är den blöjan eller så har vi främmande=O). Men jag njuter verkligen att vara hemma med min prinsessa!


I dag har vi haft bvc karin på hembesök. Vi vägde och mätte huvudet.

Molly vägde 3960g när hon föddes och när vi var på bb för återbesök så vägde hon 3700g och i dag så vägde hon 3908g!!! Så mat de får hon=O).

I går kväll så somnade vi runt 24:00 och vaknade och åt 06:20 så hon är mycket snäll på nätterna, hoppas de håller i sig=O)!


I morgon ska vi på brista dejt med Flip och Kristina. Vår första tur ut i världen=O)! Ska bli jätte roligt...


Nu är min Prinsessa Molly vaken och är nog jätte lite sugen på mat=O)!

     

Ska knäppa lite kort på alla fina persenter vi fått!


Nu är de mat som gäller!

Av Anna-Karin - 2 april 2009 11:56

I söndags var mormor, bonus morfar, morbror Daniel och morbror Martin och Emelie här och hälsade på mig för första gången=O).

Jag fick jätte många paket & jätte fina blommor med blombud på lördagen=O)! Med Jätte fina kläder i. Mamma ska knäppa lite kort på kläderna sen ska hon lägga ut=O)! Men de kommer lite kort på mig och morbror Martin & på blommorna som jag fick!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards