Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Anna-Karin - 23 mars 2009 22:39

Å de är så jobbigt när man inte kan sova, jag är ganska trött har lite ont i huvudet och skuule gärna sova eftersom pappa kommer klockan 09:00 i morgon.

Skulle behöva gå och handla så jag har nån frukost och lunch som vi kan äta. Så de skulle ju vara skönt om jag kunde få vila lite före så jag inte är jätte trött i morgon.


När hjärtat kom hem så var jenn och jepp med, jepp skulle hjälpa hjärtat att bära upp bygg plasten som jag och pappa ska ha i morgon... Så de var roligt med lite främmande;). Fick även hjälp med att fixa mina kort. Så nu ska de sorteras=O). Kanske ska göra lite nu när jag ändå inte kan sova...


Sov så gott!   

Av Anna-Karin - 23 mars 2009 17:56

I dag har jag varit till min bm för kontroll allt så bra ut=O). Ligger långt ner nu. När jag kom hem så ringde jag förlossningen för att höra vilken tid på Tisdagar man får komma och kolla runt. Tänkte jag skulle göra de i morgon=O).  När jag pratade men tjejen som svarade så var de en bebbe som stökade bra mycket, kanske vart rädd att vi skulle tvinga ut den=O)!


Skulle vara skönt om de hela satt igång nu=O).

Mår bara bra och är inte så himla trött och har inte samlat nå vatten så jag ska nog inte klaga men är lite less nu.  


I morgon kommer min älskade far hit och ska hjälpa oss att måla taket och tapetsera om i köket=O), i morgon ska vi måla taket och slipa tapeterna, på onsdag ska vi måla taket och sen tapetsera! Ska bli så skönt att få nya tapeter där inne. För nu är de så mycket plugghål, och tantgult. Inte så himla snyggt...


I morgon kommer före bilder!


Nu ska jag förbereda lite mat till mig och hjärtat. Sen måste vi åka och handla! Eller om jag ska göra de i morgon. Vi får se hur de blir...


Ha en bra Måndag kväll!


Kram från oss;)   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards