Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Anna-Karin - 20 mars 2009 22:35

Nu ska jag hoppa i duschen sen blir de sängen!


Sitter och kollar på Let´s dance Helt Rätt Par tycker jag gick vidare!!! Magnus tycker jag är underbar=O)!


Sov så gott!!!


Kram från oss;)

Av Anna-Karin - 20 mars 2009 22:13

Jag är med och tävlar hos Axelsmamma om  1  presentkort  värt 250 kronor från Gangstar!      Var med och Tävla Här du med!

Av Anna-Karin - 20 mars 2009 21:40


Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om  2 presentkort a´200 kronor från Fridolina

 Var med och tävla HÄR du med!

Av Anna-Karin - 20 mars 2009 17:37

Svärmor och mormor var här på lunch, de gick bra. Dom var så fina i håret, speciellt mormor!


Sen har jag bara tagit de lugnt, men så kom jag på att jag skulle behöva å och kolla på ett flisställ till sötis så jag ringde till h&m och frågade om de hade några kvar. Och de hade dom=O). Så jag la undan de. För de var turkos så jag ville se om de passade ihop med sötis nya mössa.

Så efter lite vel så kläde jag på mig och åkte ner till stan fast jag parkerade vi hälso och gick in till stan inte så långt men de tar på höggravida mig=O). Så jag gick på h&m och kollade de passade super till mössan!


Om mitt måste när jag är på stan är att titta in på Ombonat. För de är sååå underbart att gå där inne och drömma sig bort!

De är en tjej som jobbar där som är så trevlig, hon kan liksom prata och vara trevlig utan att vara misstänksam att man ska sno nått. För de är de värsta jag vet när man kommer in i en butik och man känner sig förföljd som man är nån snattare=O/. Men hon eller de är alla tjejer där mycket trevliga! Denna butik Älskar jag!


Fick med mig en broschyr från Rosendahl=O). Dom har en servis som heter Grand Cru Dinner Servis som jag skulle vilja ha som servis tycket den är så fin plus att vi har våra glas och några skålar där ifrån. Så de skulle vara roligt.


Så när jag och hjärtat gifter oss så ska vi nog önska oss presentkort där=O).


 

Nä nu ska jag ta och efertlysa min Älskling!


Ha de så mysigt i kväll mina bloggisar!


Kram

Av Anna-Karin - 20 mars 2009 13:46


Jag tävlar om ett presentkort á 250 kronor hos Liten Correlin
i Therese Blogg
Tävla HÄR du med"

Tävlingen avgörs den 3 april klockan 21.00

Av Anna-Karin - 20 mars 2009 09:43

Nu har jag lämnat sötis på dagis, så himla tråkigt! För han åker till ..... efter dagis. Dom senaste dagarna har han varit så himla snäll, inte med massa gnäll och tjafs, utan en riktigt stor och dukigt kille!


Han vaknade 06:20 och frågade när bompa började då sa jag att han skulle gå och lägga sig. Så sagt ocg gjort så gicka han och la sig och tvärslockande om. Jag klev upp 07:20 för att gå på toa, trodde att han skulle vakan eftersom toan ligger vägg i vägg med hans säng, men inte min väckarklocka började ringa och skråla men inte vakande han=O).

Jag ringde hjärtat och när vi pratade trodde jag att han skulle vakna,  men nej=O). Gick in och väcket han 07:38.

Varför kliver man då upp 06:20 om man är så trött???


I dag ska jag bjuda svärmor och mormor(hjärtats) på lunch, dom skulle in och klippa sig.


Var lite tråkigt väder i dag men de är ju plus grader ute i alla fall! 


Nu har ja pratat med de-sköt och nu så behöver jag inte ta nå mer blod socker=O) Såååå glad är jag för de!!!


Nu ska jag åka upp på dagis och hämta jackan jag glömde för annars är den väl borta nästa vecka=O/!


Ha en bra dag!


Kram



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards