Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Anna-Karin - 16 mars 2009 21:00

Efter en stund så ringde hjärtat och sa att de hade slutat regnat=O). Vi vart så himla glad! Städade ihop och så hoppade vi i bilen för att få åka till mormor & morfar. Vi hade sån tur så de skulle bjuda på mat=O).

Så de vart nästa 2 timmar ut idag så skönt. När vi kom så var vi nog ute i ca 35 min sen gick vi ni och åt mat.

Efter maten så klädde vi på oss och gick ut igen. Då hade sötis fått sin spade och 2 traktorer att leka med, jag passade på att städa lite i bilen, sen så åkte vi till garaget och då så spolade jag av bilen så nu är den renare=O). Skönt att få göra nått måste jag säga. Så denna sväng var vi ute i 1,5 timme. Sötis lekte och lekte med sina leksaker så roligt att se hur han leker.

Han härmar hjärtat så himla mycket, syns att han har varit med och att han fattar hur man ska göra.


Så de var nån som var trött när vi skulle åka hem=O)!


Fick med en hund hem oxå. När vi kom så släppta jag ut zorro och såg att de såg blä ut i rumpan på han så jag kollade, då har han ju gjort lilla sig percis mellan rumphålet och svansroten. Såg ganska illa ut, kan kanske vara en fistel. Vi får se vad de säger i morgon. Plus att de ska klämma igenom han i frambenen eftersom han var hel halt i går=O/. Tror de är nån som håller på att bil gammal=O(. Tråkigt eftersom han är så himla snäll!


Nu ska jag hoppa i sängen har ju lite att stå i morgon!


Längtar sååå mycket tills i morgon=O)!


Sov så gott bloggisar!


Kram


Av Anna-Karin - 16 mars 2009 13:17

Måndag i dag. Nu har vi varit till hälso och fick prata med en jätte snäll tjej som kollade på sötis utslag. Fast nu ser de ut som ett sträck typ som ett ärr, inga utslag är de heller där så hon sa Stort Ok till dagis. Sen trodde hon inte riktigt att de hade varit svinkoppor heller eftersom vi hade fått fundandin i stället för mircocid (stavingen kan vara fel;).


Vi som hade tänkt åka till mormor och morfar (hjärtats) och leka ute i dag men jag är inte så sugen på de för de regnade tydligen där och de gör de här oxå=O(, skulle gärna gå ut och leke men jag har ingen jacka jag får igen=O/ så vill jag inte bli blöt. Men vi har ju varit ute hela helgen, i går var vi ute från 11:00 till 16:35. och på lördag så var ju killarna själv till gargaret och de var oxå ute hela dagen. Så har vi ju varit ut lite i dag eftersom vi var till hälso..  Men jag är en "mamma" som gäran är ute Minst en timme om dagen med mitt barn=O).


Nu längtar jag så mycket tills jag slår upp ögonen i morgon för då ska jag lämna sötis på dagis, sen ska jag på UL. Åååå vad jag längtar. Ska bli roligt att få veta på ett ungefär hur stor bebben är och om jag har rätt angående kön. Men kommer inte att avslöja på bloggen om de är en Prinsessa eller Prins. Utan ni får vara nyfiken ett tag till=O).

Kanske vissa speciella kommer att få veta.


Nu ska jag sofat lite framför tv=O) sötis leker förfull på sitt rum. Ska nog öppna balkongdörren för att få lite friskluft!


Ha en bra Måndag!


Kram    

Av Anna-Karin - 16 mars 2009 10:51

Jag blir så arg när man får sånna här kommentarer!!!

Före första så har jag inte slrivit nått om melodifestivalen och inte skrivit nått om personen i fråga!!! Inte nes varit in på dennes blogg förut.


Sån dålig stil!!! 


Arg som ett bi blir jag!


JAG SKITER I MELODIFESTIVALEN & HÖR SEN

:o(

*heterosexuell!*

av Ture Ingestad (min bror) den 15 mars 2009 kl 23:26

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards