Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Anna-Karin - 13 mars 2009 22:06

Nu sitter jag i sängen och lyssan på mitt älskade hjärtat,

Som snarkar ZZzzzZZzzZZZzZZ. Ingen vacker music om jag säger så=O).


I dag vart de inte riktigt som jag tänkt mig men de funkade ändå.

När jag var i tvättis och hängde sista tvätten så ringde mobilen och de var dia-sköterskan hon hade pratat med nån läkare som inte riktigt visste var för jag fick socker i urinet, med de hade kommit överräns om att jag skulle få en sockerkollare så jag skulle åka upp och hämta den, plus att jag måste upp och dusch sen hem och plocka ur tvätten som hängde i torkrummet. 


Som tur var de grannen som hade tvätttid efter mig så jag kom lite sen när jag skulle plocka ur tvätten. Men hon är så snäll så de var lugnt hon hade tydligen oxå nyss kommit=O)... Plockade ur och började vika men klockan flög i väg så då stoppade jag bara ner tvätten i påsen och måste ju upp med den innan jag skulle hämta hjärtat för att åka och hämta sötis. Men de var där ändringen kom jag åkte och hämmtade sötis själv. Men efter några omständigheter för nån månad sen så kommer jag inte att göra de nå mer. Men de vart ett undantag i dag. Snäll som man är då! Men de gick bra.


Så vi åkte upp på dagis och hämtade stövlarna sen hem för att skriva nota och åka och handla.


Sen så har jag vik tvätten och stoppat in den i garderoberna och diskat efter maten och duschat och smörjt sötis och en massa mera så jag har så himla ont i mina höfter tror de är trapperna som tar död på dom=O(.

Inte nå skönt ska jag säga!


Nu ska jag försöka sova brevid mitt snarkmonster ZZZzzzzZZZzzZZZzZ!


Sov så gott!      

Av Anna-Karin - 13 mars 2009 10:19

Är vad som står på mitt schema i dag! Har varit ner och startat den första maskinen av 5 tror jag de vart. Nu längtar jag så himla mycket efter golvplattan som förhoppningsvis kommer snart så vi kan börja med vårat badrum. Så jag får en egen tvättmaskin. Nu stoppar jag lite frukost i magen=O). Tror de var nån som var hunrig där inne... Sen ska jag dammtorka här hemma sen blir de tvättis och så kommer jag hålla på i dag tills jag ska åka och hämta hjärtat på jobbet för att sen åka och hämta sötis. Han har fått sivnkoppor=O(.... Tur man är förberedd med azolsprit och handsprit. Så dom ska vi nog få bort snabbt=O).


Nä nu måste jag sätta fart så jag hinner med de jag ska göra!!!


Ha en underbar Fredag!


Kramar  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards