Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Anna-Karin - 10 mars 2009 17:57

Fick halsbränna förut och den vill inte släppa, eller jo när jag sitter still så är den ok men så fort jag är upp och går så är den jobbig. Har tagit en tablett men jag måste nog ta en till.


Min bm ringde förut i dag, hon hade fått provsvaret på blodet jag lämnade i fredax och Jag har inte socker!!! Så skönt. Men jag ska få göra ett Ul om en vecka. Ska bli roligt att få se bebben igen. Synd att jag fick så tidigt på dagen så hjärtat kan inte följa med. Men hjärtat sa att han tycket bebben skulle ta och komma ut nu. Tror de är nån som längtar efter den! Lite roligt för bara nån vecka sen så tycket han att den inte skulle komma förän midsommar men nu har han sagt flera gånger att den gärna får komma ut!


Nu ska jag ta och laga lite mat, de blir kycklingwarps i dag. Ska kolla vart hjärtat är.


Ha de så gott!    

Av Anna-Karin - 10 mars 2009 13:33

I går kom hjärtat hem i bra tid, och svärmora kom lite senare. Så vi åt lite middag tillsammans och sen så åt vi min goda kladdkaka=O). Mumma säger jag bara.

Hoppade i säng vid halv tio, vaknade vid halv tolv då var de dax att gå på toa, sen somnade jag om, vaknade vid tre snårte upp på toa och sen kunde jag inte somna om, så jag gick och la mig i lillhjärtat´s säng låg och funderade ett tag sen somnade jag.

Vaknade igen och kollade vad klockan var 04:49 somnade om och vaknade när hjärtat höll på att klä på sig. Sen ringde min klocka 07:15.

Så de kanske inte är så konstigt att jag är trött... När man ska hålla på att vakna hela tiden...


Så de var ju bara att masa sig upp och äta frukost, för att sen bege sig till farmor och hämta henne. Hon skulle på fotvård och Klippa sig.

Så nu är hon så fin så=O).


Tror jag ska lägga omkull mig ett tag, mina ögon håller på att gå i kors.


Vilket tråkigt inlägg de vart.


Blir inge husvisning i kväll för hjärtat orkade inte, vet inte vad de är med han för han är så trött och små sur. Undra jag, men jag har mina aningar.


Ha en bra tisdag!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards