Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Anna-Karin - 9 mars 2009 16:13


Jag är med o tävlar om ett hemligt paket från Moonkids till ett värde av 600kr hos Tant Ulrika. Tävla HÄR du oxå!

Av Anna-Karin - 9 mars 2009 16:02

Här kommer lite magbilder som vi knäppte Hos Jenny!

Jag vet att jag inte är den smalaste och vakraste men så här ser vi ut!

Så behåll kommentarer för er om dom är elaka!!!


Av Anna-Karin - 9 mars 2009 12:41

Då var helgen slut, de är otroligt vad fort helgerna går=O(. Och de tycket jag är tråkigt för jag skulle vilja umgås mer med hjärtat.

För på veckorna är han så himla trött, när han kommer hem från jobbet. Men sånt är väl livet säger man väl. Nu längtar jag tills han ska vara hemma på sina 10 pappadagar.


Tror jag ska överraska han nu i veckan med att gå på bio. Försöka hitta på nått innan bebben kommer. För sen kommer de nog bli dåligt med bio. Jag skulle vilja se Män som hatar kvinnor. Har läst några böcker ur den serien. Mycket bra eller underbara är dom.


I går var vi hos svärfar och järd på middag. De åt fläsklägg och rotmos men de äter inte jag så jag hade med mig matlåda från pappa. Som jag fick i lördax.

Sen så gjorde jag inte så mycket mer än att bara softa.

Jo, vi var ju upp till Petter och Kristina och hälsade på en sväng.   


Nu ska jag ta och plocka ihop lite här hemma sen ska jag baka en kladdkaka har varit så himla sugen på de såååå länge nu. Så skulle svärmora komma och hälsa på så då kan man ju passa på att baka så slipper jag ha dåligt samvete att bara jag har ätit....  


Har hittat youtube tycker att de är bra för då kan man lyssna på musik medans man skriver=O).


Just nu lyssnar jag .

Har sånt underbart otroligt roligt minne av denna låt=O). Eller hur Kristina????

Men de är inge sambo vänligt för min del=O/. Har en sambo som är lite lätt svartsjuk på killen som är inblandad. Tyvärr.  Men men jag har ju oxå levt ett liv före=O).


Nu ska jag rycka upp mig ur soffan och plocka ihop.


Ha en Fab Måndag! 


Kramar




   

Av Anna-Karin - 9 mars 2009 12:34

Här kommer lite bilder på helgens shoppning, Vagnen, Korgen, Skötbordet & Min amningsfåtölj!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards