Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Anna-Karin - 1 mars 2009 18:07

Nu sitter killarna och kollar på bompa med mom och  Emelie. Jag sitter och har sammandragningar lite titt som tätt.


Har nyss ätit en jätte god gryat a la mamma. Så nu är man super mätt.


Vi var ut en sväng till då körde jag och grabbarna skoter. Eller jag körde och killarna åkte med mig=O). Så roligt. Förra gången vi var ute så körde jag in ved och skottade. Känner mig mycket nyttig och duktig. Så skönt att få vara ute och röra på sig. Men de jobbiga är ju att alla jackor jag kan stänga sitter lite tight. Men jag hittade iallafall en jag kunde stäng=O).


Nu ska jag oxå gå och kolla på lite bompa!


Ha en fortsatt bra Söndag!!!!


Kram

Av Anna-Karin - 1 mars 2009 13:39

I går gick jag in i hela 36 veckor. Så i dag har jag gått 36+1.

Så nu har jag förhoppningsvis 26 dagar kvar=O)! Helst mindre=O).

Av Anna-Karin - 1 mars 2009 13:23

Då var de söndag. I morse så vakande lille man 08:00. Jag var ganska så trött, jag vaknade klockan 06:30 och var upp på toa. Sen så somnade jag om. Tills jag vaknade av lillen. Men han kollade på tv så gick jag och la mig och myset ett tag till. SEn så ringde jag mamma då stod hon och gjorde tomte gröt till oss. Så vi kastade på oss kläderna och åkte upp till henne för att få frukost=O).


Så nu sitter jag vid datorn och mamma och emelie håller på att färga mamma´s hår. Killarna håller på att göra en massa hyss så snart åker dom ut igen. Tycket de är så synd att de ska vara innen nu när de är så fint/skönt väder. Eftersom sötis inte är ute så mycket de veckor han inte är hos oss. Och de blir ett jäkla gnäll om han inte får gå ut....

Men min lille bror är ju tjurigare än tjurigast och skulle inte vara ute.

Men jag och sötis var ute ett tag med sen så smet han in när jag inte såg på =O(.


Nu ska jag lägga in i kaminen.... 

   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards