Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Anna-Karin - 14 februari 2009 11:43

I morse så vaknade lill hjärtat vid halv nio, då vaknade jag, jag var så himla pigg. En skön känlsa måste jag säga! Slog på tv till han så fick han sitta och vakna till lite=O).

Jag ringde min morbror och frågade om han hade några stora plast påsar. Men han hade inga men skulle fixa 2 st åt mig. De braiga är att påsarna är så bred så jag böhver bara 2 så räcker dom över hela sängen! För jag ligger över hela sängen på en natt=O)!

***Tusen tack Snälla Morbror!!!*** 

Fick lite lätt panik i natt, hade en sån konstig känsla att vattnet skulle gå och så kom jag på att jag inte har nått skydd i sängen och jag vill inte få fostervattnet i vår säng. Har ingen lust att köpa ny bäddmadrass för flera tusen... Så nu ska jag inhandla 2 madrass skydd på ikea oxå som jag ska ha över plasten. En billig och bra lösning...


Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, vi är hos svärfar och då passade jag på att ta med lite tvätt för att underlätta för mig i veckan när jag ska ha tvättstugan!


I tordax så beställde vi kakel till badrummet. Plattan vi ska ha på golvet är ny och kommer inte förän om ca 3 veckor. Men nu är de beställt i alla fall! Läntar så mycket efter vårt nya badrum!!!! Och min tvättmaskin=O)!!!


I kväll blir de middag hos svärmor, sen ska vi åka till Petter och Kristina på lite vuxen kväll. Så lill hjärtat skulle få sova hos farmor. De skulle åka skidor och mysa!


Önskar Er Alla En Underbar Alla Hjärtans Dag!


Kramar Från Mig 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards