Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Anna-Karin - 12 februari 2009 09:35

I tisdag´s så var jag till pillan min frisör. Vart så fin i håret=O)!

Efter de så åkte jag in och träffade Therese, Vi lunchade och kollade in lite baby kläder. Vi var även in på ikea så nu har jag köpt byrån hemnes som jag ska ha som skötbord. Mycket njöd...


I går var jag till bm, jag tycker att jag kännt lite lite av bebben sen i måndags så jag berättade de, så då fick ajg åka upp på förlossningen för att göra ett ctg. Allt såg bra jätte ut, Ctg mäter även fosterrörelse och den rörde sig nästan hela tiden men jag kände inget. Men så gjorde de ett Ul så då var den nån som vände sig. Började protistera hejvilt!!!  Så bebben låg med benen mot min rygg och inte på sidan som den annars har gjort. Allt såg super ut.


Nu måste jag sticka för jag ska besikta bilen!!!   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards