Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anna-Karin - 8 februari 2009 14:09

I dag har vi tagit sov morgon, jag sov till 11.00 men var upp en sväng sen så hoppade jag i sängen igen somnade om. Men vaknade 12.30 tror jag klockan var, och jag skulle inte ha somnat om för jag har ont i min axel nu och är ganska mosig=O/.


Ringde min svärmor och bjöd in oss på lite söndags middag. Tänkte jag skulle låna hennes tvättmaskin oxå, nu ska jag tvätta bebbe kläderna och mina som ska med på bb=O). Vet inte men jag känner inte som jag vill tvätta dem i tvättstugen tycker de känns orent på nått sett. Nått nytt påhitt jag kommit på. 


Vi kom inte hem förän kvart i tre i natt, men vi hade jätte trevlit hos mamma på middagen för min lille bror.


Önskar er en mysig Söndag!

   

Av Anna-Karin - 8 februari 2009 13:22

I går var jag på birsta med mamma och min söta lille bror=O).

Vi startade dagen på BarnensHus, där vart de en heldel handlat en 2 snutte filtar, 2 små nappflaskor en i glas, täcke, kudde, tvättlappar, badkräm, näsfrida, en speldosa spöket laban, en liten napp, en mjuk Spöket laban filt, lakan till vagnen(laban) & vagnen. Efter de så vart de en sväng nere på barnenshus för lille bror´s skull=). Efter de så vart de Birsta City, magen var super huningrig mat vart de. Gott var de.


Jag var på C        och köpte en nya bh, så himla skönt med en i rätt storlek=O). Sen så beställde jag en oxå en svart som jag ska ha på fotograferingen.

Vart oxå 2 påsar på lagerhouse som jag ska packa bb sakerna i=O).


Sen var jag helt slut=O), höll på att somna flera gånger i bilen hem.


På kvällen var de middag för min största Lille bror efter som han fyller 19 år på söndag.       

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards