Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Anna-Karin - 6 februari 2009 11:18

I dag ringde jag för att kolla om B-hus hade ställningar till badbaljer, de hade de. Passade även på att kolla om våran vagn hade kommit. Och ja de hade den. Ska bli så kul att få test köra i morgon. Jippy...


Nu får gärna vår lilla/e prinsessa/prins komma ut till oss!

Vi Längar sååååå mycket efter dig där inne i magen. 


Såg även att de hade börjat med bonuskort på BarnensHus nu=O)!



Av Anna-Karin - 6 februari 2009 09:42

I natt har jag sovit jätte gott. Tror att de var min rygg som gjorde att jag mådde så dåligt. Har en kota som brukar spöka för min. Men efter duschen så gjorde jag lite övningar så tror jag de släppte. Plus att min underbara Älskling gav mig en lång skön ryggmassage=O).

I går var han så himla mysig när vi låg i sängen så låg han och lyssnade på magen så säger han att, å vad jag längtar efter våran bebis. Tycker de är så roligt att få höra sånt. För de gör jag med! 


Stort Grattis till Josefin (Prinsessansdagbok) & hennes Eivind som fått sin tös i natt!


Nu har jag lämnat vårat lille hjärta på dagis, saknar han redan! Om en vecka kommer han igen.


I dag står de mycket på vårat schema först ska vi på För-utb, sen ska vi på dagis och träffa fröken, sist men inte minst så är vi bjuden på Middag hos våra kära vänner Jenny och Jepp=O).


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards