Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Anna-Karin - 5 februari 2009 14:59

I går när jag hämtade lill hjärtat på dagis så kände jag min jätte konstig i kroppen. Seg, ont, mår lilla, feber jag allmänt konstig. När jag kom hem så tog jag en alvis men ingen feber, kände mig lite bättre, en efter ett tag så kom de tillbaka.

Gjorde mat och åt nog lite för mycket för jag fick lite halsbränna. Mådde mer illa, värmde mitt vetebälte vart bättre. Hjärtat sträckte min rygg där sprakade de bra. Så skönt. Plockade bort efter middagen, sen la jag mig i sängen och vilade. När hjärtat gjort lille man klar för sängen så kliver jag upp och nattar han.


Kollar på tv går och lägger mig men får sammandragningar & ont i ryggen. hoppar ner i badet. Går och läger mig somnar men vaknar efter ett tag. mådde så illa. Upp och vandrade till sängen, somnat i 5 min vaknat så har jag hållt på hela natten=O(, klockan 4 drack jag mjölk och hämtade min amningskudde plus öronproppar, sen så somnade jag i en hel timme för sen kom lille man upp. Han har gnislat tänder i natt så jag trodde ett tag att jag få spatt.


Så i morse så var jag inte tipp topp om jag säger så. Lämnade lille man på dagis sen åkte jag på apo och köpte avlis och tuggtablett mot halsbränna. Sen så åkte jag hem och vilade. Så välbehövligt.


Jenny ringde i dag så nu har vi bestämmt datum för fotografering=O) Längtar så mycket!!!! Ska bli så roligt.


Nu mår jag lite bättre, men känner mig lite konstig. Hoppas de snart går över så jag och mamma kan åka på birsta på lördag.... Jag som har längtat så efter denna helg! 


   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards