Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Anna-Karin - 23 januari 2009 12:46

Jag tävlar om några underbara tavlor som skulle bli så fina i vårt barnrum!

Gå till till Perla och tävla du med =)

Här kan du kolla in hos BLAFRE DESIGN, Underbara saker har dom!
Tävlingen pågår två veckor och vinnaren utses den 5 feb kl 22.00

Av Anna-Karin - 23 januari 2009 07:35

                                  De har jag fått av snälla Therese=O)!

                                              Jag vart sååå Glad!


Tack Snälla DU!



Av Anna-Karin - 23 januari 2009 07:13

Helt otroligt Att Jag är vaaken före sötis. Han var upp och kissade vid 06:51. Kollade då på klockan vart lite brydd eftersom älsklingen låg kvar och myste med mig. Väcket han och frågade om han hade försovit sig. Nä de har jag inte, du var så mysig så jag tog lite sovmorgon! Så himla gulligt sagt av han=O)! Men nu har hjärtat åkte=O(.


Nu hörde jag lill hjärtat, tror han bara var upp och öppnade dörren. Kanske han somnade om igen=O). De behöver han eftersom han åker i dag. Så himla tråkigt...


I går så hade vi lite mysmiddag, jag gjorde tortellinigratäng(vart super god), till de så hade jag köpt en lång baguett, och gjort sallad.

Så lyxade vi till de med att dricka Sprite. Mycket mysig hade vi med tända ljus.

Sen på kvällen så tittade vi på tv och bara tog de lugnt!


Nu ska jag mysa lite till med kudden innan jag ska kliva upp!


Ha En Underbar Fredag! 

   


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards