Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Anna-Karin - 22 januari 2009 12:00

Nu hittade jag den!


Av Anna-Karin - 22 januari 2009 11:54

Jag hade fått en kommentar som jag tycket jag godkände, men jag vet inte vart den tog vägen???

Tycket de var en Madde som hade skrivit. Du får gärna kommentera igen=O)!  


Av Anna-Karin - 22 januari 2009 11:12

Tävling - yorrikDags för årets första tävling, denna gång i samarbete med Yorrik
Bedårande Busiga kläder för bäbis och barn - handmade in Stockholm

Vinsten är ett presentkort värt 300:- att utnyttja i Yorriks webshop!

 

Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos Yorrik i Nikitas blogg
                                     Tävla HÄR du med!

Av Anna-Karin - 22 januari 2009 09:59

I dag har de en tröttis dag, somnade sent  i går och har sovit väldigt oroligt. Sen så vaknade jag av hjärtat´s alarm klockan 04:50=O(.

När han änligten hade kommit utanför dörren så vände jag mig för att somna om då kommer lill prinsen upp, och vägrar somna om, men han är dö trött och grinig. Vilket inte gör att jag blir på nå bättre humör. Han fick ligga i sängen till klockan 07:00 sen lekte han med sin tågbana. Jag låg kvar på tjur.

När klockan ringde så klev jag upp och klädde på  mig lite kläder, Då gjorde jag ett fynd hittade en tunika som jag köpte i sommar tycket den satt jätte bra nu. Så jag vart så himla glad... Men jag måste åka och kolla om jag hittar nån till tunika.


På vägen från dagis så stannade jag på Dackås för att köpa en macka och opps de slank ner en chokladboll oxå. så nu ska jag mumsa i mig mackan.


Bebben är de iallafall full fart på. Tycker de känns lite konsigt i magen, sen de är nån som är och drar i mina nerver. De gör inte ont, utan de känns obehagligt. Skulle vara roligt att veta vad som händer=O)...


Nu kurrar mig mage, Sen ska jag bara lata. Hjärtat tog med zorro så jag bara kan mysa och chilla så skönt.


Ha en mysig torsdag!


Kramar från mig och bebben    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards