Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Anna-Karin - 7 januari 2009 12:36

I dag har jag varit hos bm allt lät jätte bra. Hjärtljudet låg på 146 slag i minuten.

Men hon glömde säga hur stor magen var=O(! Men jag få kolla med henne när jag ska dit igen.

Nästa vecka börjar F-utbildningen, de ska bli jätte roligt! Tror även att de är ett par jag känner som är med. Men jag är inte säker.


Har hittat en skötväska jag tror jag ska köpa.

Den kommer i från Fleurville.com, Men den finns att köpa på Babyproffsen i sundsvall för 625:- Har kollat på en skip-hop en denna är mycket mer jag. Dessutom så passar den mycket bra till bilbarnstolen och vagnen med!


Så de vi har kvar nu att köpa innan bebben kommer är:


Babybarnvakt - ska köpa mammas.

Skötväska

Kudde till vagn

Täcke till vagn

Lakan till vagn

Bäddset till vagn

Skötbord

Babysitter Vill ha en Babybjören Balance

Babybjörnen bärsele

Badbalja med ligghjälp

Filt

FårFäll står i valet och kvalet. Men vet inte bara när jag ska köpa den.


Att köpa när bebben har kommit:


Säng (Men den ska vi köpa när bebben har kommit, Kille=Svart, Tjej=Vit)

Madrass till sängen

Kudde och täcke till sängen

Lakan till sängen  

Bäddsett till sängen


De är ju lite saker man vill ha, För de är ju första gången för mig. De kan man alltid skylla på=O).... Man får inte vara dum.Hihi

Men jag tror inte att de är så mycket onödigt jag vill ha. Ska kolla om jag får tag i en babysittter begangnad. Annars blir de en ny.


Nu ska jag vila lite innan jag ska åka och hämta sötis. jo jag ska åka och kolla på en Soda Stream före. Måste köpa en sån för de hjälper så bra när jag får halsbränna på kvällarna...


Av Anna-Karin - 7 januari 2009 12:02

4 av mina favoritprogram på TV

* Förlossningskliniken (kan bara se de på jobbet=O(.)

* Sjukhuset

* 2 ½ man

* Bonde söker fru


4 saker jag gjorde igår

* Pratade i telefonen

* Åkte 4-hjuling med sötis

* Hälsade på Filip och Kristina

* Var på middag!

4 saker som jag ser fram emot

* Att få föda Bebben som jag har i min mage!

* Att köpa Hus

* Att få gifta mig med min underbara Älskling

* Att ha älskingen hemma på sina 10 pappa dagar

4 av mina favoritrestauranger

* Järdan & Jannes (svärfar och järd)

* Baggböle bordell och grill ( Mamma och Rickard, R brukar säga de=O)!)

* Hemma hos mig

* ?


4 saker på min önskelista

* Att bebben är en tjej! Ego eller hur...

* Att jag kommer på vad jag vill bli när jag blir stor

* ett friskt och lyckligt liv för mig och min familj

* Få köpa ett Hus

4 personer jag utmanar:

* Titti

* ingen mer, har tyvärr ingen mer!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards