Alla inlägg den 12 december 2008

Av Anna-Karin - 12 december 2008 15:53

Här snöar de. Tycker de är så härligt med snö. De får ju gärna komma och skotta här på jobbet, nu är de ca 20-30 cm snö på våran parkering. Hoppas att hjärtat kommer och tittar förbi, så kanske han tar med sig snöslungan så jag kommer ut i morgon när jag ska åka hem...


Nu ska jag gå och göra pajdeg här blir de paj till middag.


Känner mig så himla trött, tror de är för att jag hade mycket svårt att somna i natt låg och snurrade plus funderade. Sen var lill hjärtat upp och hade sig några gånger.


Saknar han redan så himla mycket!!!


Vi har fått en ny lite Bebbe Kille i Släkten! Stort Grattis till Pierre och Sussi.

Han var 52cm lång och vägde 3450g. Så himla söt!

Av Anna-Karin - 12 december 2008 09:53

I går var vi på luciafirande på dagis. Sötnosen var så himla fin han var tomte. Lite tråkigt att de ska vara sånt spring och gnäll på barnen när mamma och pappa ska komma på dagis. Tycker att man som förälder måste kunna vara lite bestämd för de blir sånt kaos när alla barn ska springa fram och tillbaka. Men men de är ju vad jag tycker... Men de var mysigt för dom som stod och sjung var jätte duktig! Gott fika var de oxå...


När vi kom hem så gjorde vi middag sen så gjorde vi vårat Pepparkakshus så himla roligt, tim är så himla noga att de ska vara snyggt. Så han hjälpt till och fixade. Han utnämde mig till Den Bästa Papparkaks Byggaren! Så himla gullig han är...  


Denna vecka har gått så himla fort eftersom jag och mitt älskade hjärta var på en mini semester med mycket Kärlek! Vi åkte med Petter och Kristina på en kryssning ett dygn. De var en kärleksresan inte nå annat. Vi åt julbord och var på spa. De var helt underbart, Jag och Kristina fick varsin ansiktsbehandling av våra underbara pojkar. De var så himla skönt även att de var 10 min´s behandling. De var vi värda.     


Nu ska jag ta och göra lite nytta!!! Är på jobbet...


Mer snö vill jag ha!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards