Alla inlägg under november 2008

Av Anna-Karin - 12 november 2008 10:36

Glykosbelastiningen avklard, och de var inge fara jag hade jätte fin värden=O).

Så himla skönt måste jag säga. Plus att hon som gjorde belastningen på mig trodde inte att jag skulle behöva göra de igen. För de var inte nå roligt ska jag säga. Mådde ganska lilla på slutet. Tur att två glada tjejer kom och höll mig sällskap dem sista 45 min. De var ju Maja & Charlotte.

Nu ska jag vila lite för jag har sovit som en tratta i natt bara snurrat och snurrat.. Jobbigt. Sen ska jag på stan och göra en massa ärenden, Efter de ska jag hämta sötis på dagis.


Nu håller jag tummarna att de kallgraderna håller i sig och att de kommer massor av Snö. De får gärna komma 1 meter minst. Saknar vintrana som var när jag var mindre...


Nä soffan och slöa lite med en bok=O)!!!  

Av Anna-Karin - 10 november 2008 09:47

Nu har jag fått lite tid att blogga en snabbis. Här rullar tiden på i full fart..


Nu har jag gått 20+2 känns jätte skönt, halva tiden kvar nu=O)! Börjar känna mer och mer nu. har varit lungt i dag men fredag kväll och lördagkväll var de fart. Bebben fick in en fullträff på nått som inte var nå skönt att få en spark på... Kan ju tänka mig hur de ska kännas sen när bebben blir större.

Nu är bebben 25cm lång och väger 250g ungerfär... På onsdag ska jag göra glyckosbelastningen, urk säger jag. Hoppas att de inte är nått... Att jag klarar de, kan vara lite kräkig av mig m jag inte får mat i magen när jag är hungrig... Men jag hoppas att de ska gå.


Nu ska jag plocka i diskmaskinen och dra upp persienena.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards