Alla inlägg den 21 november 2008

Av Anna-Karin - 21 november 2008 23:34

Har jag haft med Filip och Kristina.

Vi var ut på birsta så var jag och kollade på Laban spjälskyddet. Så jag slog till på stort jag köpte de och sen så har jag beställt ett bäddsätt till sängen och ett till vagnen ide Bruna Laban. Så jag fick köpa bäddsättet jag beställt och skyddet för 699:- Sen betalade jag oxå sättet för vangen oxå. Tycker de är skönt att bara kunna hämta de man beställt, utan och måsta betala.

Köpte oxå en födelsedag´s present till Willhelm. En likadan ska till sötis.


Sen var de lunch, Max blev de. Filip fick sin första Maxbox. Har kort på de så jag ska lägga upp dom på. (Men de blir nog inte i dag).


Sen åkte vi på stan, Var på en ny öppnad barn butik, Där köpte jag en vetevärmare som man kan spänna fast. Och en "tratt" som man sätter på magen för att höra hjärtljuden på bebben. Man använde dem förr tillbaka och även nu tror jag. Hjärtat testade i går men hörde inte nått eller jo de hade brusat. Men jag tror inte han kommer i håg hur en bebbe´s hjärtljud låter. Så han ska få följa med till Bm nästa gång. Kanske vi kan ta med den och fråga om Bm kan visa hjärtat hur den ska sitta och hur de ska låta...


Var även in på Bokia och frågade om mitt illgodo kvitto gällde som jag hade fått nån gång i början på 2000 talet, jag hade handlat på de 2003. Och de gjorde de. Hade 167:- på de=O)! Så jag köpte en ny Familjen´s Almenacka för 120:-, Håkan Bråkan och baby mysteriet 69:- och nya Mamma mu och Kråkan´s Jul 129:-. Och fick betala 150:- tycket de var roligt...


Sen åkte vi hem. Precis när vi kommit innan för dörren hos kristina och filip så kommer Cajsa. Jag hade nyss slagit på kaffe och en kopp te till mig. Så han hon med sig jätte gott fika bröd. Tackar så mycket för att jag fick smaka!!! De var jätte mumsigt.

Så jag drack en kopp te sen ringde hjärtat och jagade mig. Inte fattar jag varför heller men men. Killar...


Hem och pack upp de jag köpt. Söis satt i badet när jag kom. Så jag tvättade han oxå.


Sen fick vi främmande Jenny och Jepp kom med mat till oss. De bjöd på lax och potatis och sås. Jätte mumma var de...


Natti natt 



 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards