Alla inlägg den 19 november 2008

Av Anna-Karin - 19 november 2008 21:27

Nu ska jag hoppa i sängen, är väldigt trött efter min dag.

Fick hjälp av Jepp att fixa en bild på vagnen. De blir den som är på bilden.

Hoppas att jag kan sova i natt nu har jätte ont i mitt knä, de är väldigt suvllet oxå.suck Jag hoppa att de ska bli bättre ska gå på stan en sväng i morgon har någar brev som ska postas plus stt jag ska lämna in min telefon, den börjar balla ur igen. Har redan fått den utbytt en gång. Skit saker de tillverkar nu för tiden...


Väcka hjärtat som har somnat i soffan=O) min trötta lilla älskling!


Natti Natt! 

Av Anna-Karin - 19 november 2008 18:19

I dag har de varit en tråkig och bra dag. Dagen började bra upp tididgt in i duschen sen frukost och fixa till mig sen i väg. På väg för att rasta Zorro fick jag ett sms av Kristina, Petter hade fått magsjuka=(. Så jag var så himla ledsen hade verkligen sett framemot att få åka till stan/birsta med dom, men men vi får ta de en annan dag.. Sen Framme hos zorro så gick vi ut och gick super halt var de ju, så på vägen hem så ramlar jag ju så klart.ajaj Skrapar upp höger knät, strumpbyxan gick sönder och de rinner mycket blod.Suck

Hem tvätta och göra rent såret. Åka i väg till birsta in på twilfit och köpa nya strumpbyxor ner på apoteket och köpa riktig renöring och kompress med mera. Ont som attan gjorde de. In på en toa och fixa..


Sen var åkte jag på Barnenshus och kollade på bilbarnstolen. Den såg jätte bra ut, så en sån vart de. Plus att jag beställde vagnen i dag blir en Emmaljunga Edge Duo Combi. De blir en svart=O)!

Ska se om Jepp kan hjälpa mig att få fram en bild på vagnen.


Hade nog tänkt shoppat nått mer men var inte på eftersom jag saknade mitt trevliga sällskap... Jo de vart ett glas på ikea för 5:-. Sen snabb lunchade jag med mamma... Rolig att få vara med henne själv. De händer inte allt för ofta=O(!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards