Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna-Karin - 13 oktober 2008 19:32

Oj nu var de länge sedan jag skrev. Här har de hänt mycket sen sist.

Mycket kalas har de varit eftersom både jag och sötis har fyllt år och när man har kalas så kan ju inte alla komma samtidig. Så kalas har vi haft...


På bröllop har vi oxå varit de var jätte roligt och fint. Jag gjorde ju brudparet´s sovrum=O)! De var jätte roligt, att få fixa, pyssla och inreda. Dessutom tror jag att brudparet var nöjd och de är ju super roligt...


Sen har jag varit jätte dålig de började på lördagen när vi var på bröllop (de var mig födelsedag) hade så himla ont i huvudet  var lite bättre med en alveodn. sen på söndag hade jag feber och var jätte dålig. Sen var jag dålig hela veckan så på fredag så var jag till läkaren och fick lite medikamenter så nu är jag bra.


I dag har jag och sötis varit Lina, Adde och Tilda. Barnen lekte jätte bra tillsammans. Så de var jätte roligt. Tackar så mycket för en lunchen...

Sen har Sötis varit till sin Pernilla som han säger. Alltså hans frisör plus min!!! Hon är helt underbar!!!


Magen min den bara växer och växer... Ska på ultraljud igen i slutet av oktober de ska bli jätte roligt att få se bebben igen. Vi har en mycket lycklig store bror här hemma som tycker att bebben ska komma nu... Han är så himla rolig sötisen...


I dag fick jag en jätte lång sovmorgon till halv tio men nu är jag jätte trött...  Kroppen kroppen säger jag bara...


Nu ska jag ringa till en vänn..


Ha de så gått!!!    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards