Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Anna-Karin - 31 oktober 2008 22:51

I dag har jag haft en mysig och lugn dag.

Lämnade sötis på dagis.Snyft De är så himla tråkig när han åker, för jag saknar han så himla mycket. Han var så himla mysig i morse vart över lycklig att de snöade ut. Nu har han ju blivit stor kille oxå han har slutat med blöja nu har han sovit utan i 4 nätter tror jag de blir. en natt kom han upp för då var han kissis. Men sen har han sovit hela nätterna. Härom natten sov han 13 timmar då tänkte jag att de kommer inte att gå men peppar peppar så gick de galant!


Efter dagis så åkte jag upp till mamma och lille bror för att hälsa på innan jag började jobba. Vi hade de jätte mysigt, jag färgade håret på mamma, sen gjorde jag och lille bror en pumpa "gubbe"(bild nedan). Tycker de är så himla roligt att på pynta och greja när de är högtider. De har min kära mamma lärt mig. Tycker de är lite tråkigt annars. Speciellt när de är Jul och man ska hälsa på folk så ser man inte ens att de är Jul för de har som vanligt. Men de är ju upp till dem, men då drar jag mig nog för att hälsa på. På Jul ska de vara Jul. På Jul är jag hälst hos mamma för hon har de så hilma mysigt...


Nog om Jul, tror jag längtar dit... De gör jag oxå. Dels för att jag bara har 3 månader kvar till bebben kommer och jag älskar jul...


På jobbet har vi haft de jätte mysigt. Underbart att få ha de så här mysig när man är på jobbet... De borde alla ha=O)! Tända ljus, gott godis, mysiga vänner(brukare). Bra på tven. Bättre kan de inte vara...


I morgon ska pappa och hjärtat fixa med bilen så den får lite kärlek! De är ju ett tag sedan nu. Så i morgon blir de nog inget skrivet.


Men ha en jätte mysig och sPökIg HalloWeen!

   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards