Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Anna-Karin - 23 oktober 2008 22:21

Nu är jag super trött...

Dagen har rullat på i bra fart så de har gått bra att jobba. Nu ska jag hoppa i säng osh läsa lite.

Så jag är pigg i morgon när jag ska upp och hoppa! 


Natti natt!

Av Anna-Karin - 23 oktober 2008 18:34

Detta hittade jag på internet, detta tror jag alla killar skulle behöva läsa när dem ska bo med en gravid kvinna.


Pappa/partner

Stundtals kan det vara besvärligt att leva med en gravid kvinna. Humörsvängningarna kan periodvis vara stora. Ena stunden kan hon vara hur glad som helst, nästa stund kan allt vara botten. Eftersom du står närmast kan du få klä skott för en del av hennes nedstämdhet. Du kan påverkas av detta och själv bli både ledsen, arg och frustrerad och undra hur det här ska gå. Det ligger säkert något i det din partner känner men irritationen eller ledsamheten kan vara oproportionerlig i relation till vad det gäller. Försök ha överseende. Orsaken ska tas på allvar men undvik att nämna att det rör sig om hormoner. Som ett stöd för dig själv kan du försöka sätta det i proportion och inte låta det påverka er relation allt för mycket.


Mitt hjärtat har vädligt svår att förstå de där med hormoner! Men nu börjar de bli bättre. Men bara de att de tycker att man är grinig och sur gör saken värre...


Nu saknar jag lill hjärtat så himla mycket... Längtar tills jag får hämta han på dagis i morgon...


  

Av Anna-Karin - 23 oktober 2008 12:57

Vet inte om jag håller på att bil sjuk igen eller vad de är som spökar i min kropp nu... Har jätte ont i benen i rumpan har inte gjort något konstigt, de är inte träningsvärk heller. Sen så har jag blivit ner snorig och fryser som en hund.. Sitter här i långarmade t-tröja pch fryser. Jag brukar inte frysa i första taget och speciellt inte nu när jag är med bebbe.

Vill inte vara nått mer sjuk!!! 


Är på jobbet och väntar på att tvättmskinen ska bil klar, har städat och donat i dag. Ska skura golvet och sen har jag gjort mina torsdag´s uppgifter=)... Skönt.


I går var hjärtat till naprapaten, han hade sagt till hjärtat att han var som en gammal gubbe för när han hade töjt på hjärtat så fick han kramp. Men allt går att fixa med lite hjälp och råd. Tror att de var de bästa jag har gjort att fixa tid till mitt underbara hjärta. Han fick en ny tid inom kort...


Jag var på Ul allt såg jätte bra ut, fick så himla bra bilder när hon höll på att mäta allt, speciellt när hon kollade hjärtat så var bilden super. De var så himla roligt att bm som gjorde ul var super nöjd med allt och att hon såg så himla bra på bilderna. Nu ska jag boka tid till min bm, får göra de i morgon... 


Nu piper tvätten på mig.



     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards