Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Anna-Karin - 20 oktober 2008 11:18

Vilken härlig helg jag och hjärtat har haft!

Jag åkte upp till mamma på fredag efter jag hade lämnat sötis på dagis. Lillebror var lite sjuk så jag skulle passa han. Vi hade de jätte mysigt. Sen så kom mammsen hem så då fixade vi i hennes vardagsrum. Hom hade köpt nya överdrag till soffan. Vart så hilma fint!


Efter ett tag då ringer hjärtat låter om han håller på att dö, blir jätte rädd. efter ett tag så berättar han att han hade fått en plåt på foten och att den var svullen jätte mycket. Så jag kastar mig i bilen och åker ner till hjärtat. När jag kommer ner så ser foten mycket bättre ut men konstaterar att den inte är bryten, Så himla skönt för på vägen ner så ser jag oss på akuten i 100 timmar, väntar på att vi ska få komma in. Detta hände bara för att vi skulle ha myskväll. Vi hade bestämt att vi skulle gå ut och äta sen gå på bio.

Men vi kom i väg!!! Hade jätte mysigt.


Vi sov hos mamma då på kvällen. På lördags morgonen kom lillebror och väcket oss Upp och hoppa de är frukost! När vi kom ni så hade mamma gjort tomtegröt.Mums Vi fick hotell frukost... Så himla mysigt.


Sen åkte vi till min morbror och hälsade på! Jag åkte även till mitt jobb och hälsade på de var trevlig!!


Sen på kvällen åt vi middag hos mom. Hade jätte mysigt... Sov kvar.. Mysig frukost...


På  söndag så var vi i väg och plockade mossa.


Sen åkte jag och hälsade på  Filip och Kristina.


När till mormor och morfar på middag/knyt kalas.


Hem och kollade på film och myste.


I dag ska jag åka till farmor och hälsa på!  Så nu ska jag gå och göra mig i ordning..


Ha en bra måndag!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards