Alla inlägg den 16 september 2008

Av Anna-Karin - 16 september 2008 22:49

De har varit i dag... Slutade klockan 9.00 i morse tack vare min snälla arets kompis... Slutar annars 9.30 Men han var så tidig i morse.


Efter jobbet åkte jag och bytte bil med hjärtat tog hans jobb bil, eftersom jag skulle åka på ikea och handla ny sägn till sötnosen som fyller 4 år på torsdag. På vägen till ikea plockade jag upp Kristina, fick lite te och macka där (frukost num 2=)) Sen åkte vi till birsta. Där inne handlade vi loss...hihi

Så himla roligt när man inte har sin egen plånbok utan killen´s??? Eller hur Kristina...Hihi. Köpte en säng som heter Sultan sellfors den gick på 1090:-, sen ett nytt täcke och en ny kudde till sötnosen...


På väg hem så åkte vi på max och åt lunch!mums...


När vi kom hem till henne så fikade vi lite te och pratade om bröllopet... Peter fick hämta tim på dagis för vi pratade lite för länge så då kunde han hämta han.. För då fick jag följa med och plocka svamp... Så himla roligt.......... Hittade jätte mycket..... Sen hem för att baka bullar..


Så nu sitter jag och väntar på att bullarna i ugnen ska bil klar sen har jag bara en plåt till som ska gräddas... SEn är de ju packningen oxå kvar...

 Trött som en ja jag vet inte vad....  Oj OJ bullarna!!!!

 Klarade dem... Nu är de sista plåten... 


Känner av ryggen och "fogarna" sen prommisen till skogs och nu bullbaket... Hade ju filip på ryggen både dit och hem. Testade deras ergo sele... Den var bra=o)!


Nu blir de sängen gått folk!!!!


Natti natt!   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards