Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Anna-Karin - 4 juli 2008 23:57

Började dagen med en lite sov morgon, För att sen åkat till svärmora och äta lunch.

För att sen åka in och handla Paket till Morfar som fyller 80 år på måndag! Hämta sötnosen på dagis, och handla lite mat för helgen och veckan som kommer..


Vi hittade jätte fina kläder till morfar på en herr butik i hudik som jag inte har varit in i, men de fanns jätte mycket fina kläder där. Hittade en jätte fin tröja som jag skulle vijla köpa åt hjärtat men min ekomoni till låter inte de nu. Får se om de gör de nått tag framöver. Knäppte ett kort på den lägger ut de framöver.   


När vi stod i kön på ica så ringde järdan och sa att hjärtat var nere med dem i stugan och de hade åkte vatten skoter och båt hela dagen.  Så vi bestämde att Jag och sötis skulle komma ner och äta med dom.

Så först hem och packa upp maten sen packa ner de vi skulle ha med oss.


Vi grillade hamburgare, mumisgt värre. Vi satt ute och myste bra länge innan vi åkte hem och la oss och sov...



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards