Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Anna-Karin - 3 juli 2008 22:42

I morse när jag slutade jobba och var på väg hem så ringde jag Kristina och frågade om de skulle vara hemma och de skulle dom.

Så jag åkte dit och fick mig lite kaffe och en macka eller två!


Sen skulle de åka och hämta bilen och skjusa en kompis till dom på bolaget.


Jag och filip stannade hemma och fixade på lite städade och tvättade nån tvättmaskin med tvätt.

Stoppade Filip i vangen för en nap.  Så när K och P kom hem så fikade vi lite sen så gick K ut och slipade plankerna till deras spalje.  

Jag och Filip var inne och myste ett tag, sen gick vi ut och hoppade i poolen och badade lite, kollade på när K slipade sen gick vi in och åt lite mellis sen var de dax för pussgurkan att sova en stund till.


Jag hade Filip själv hela dagen fram tills de var välling för han, då åkte jag hem till mitt hjärtat som var på väg hem. De gick så himla bra hela dagen, han är så snäll den lilla pussgurkan. De är så himla roligt att passa barn som är snäll.  Hade en jätte bra dag!


Tack snälla Petter och Kristina för maten och fikat!


  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards