Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Anna-Karin - 13 juni 2008 23:29

Dagen som har varit. Har varit lugn och mysigt på jobbet. Vart jätte god pajen jag gjorde, så nu blir de nog mer paj hemma oxå...


Hjärtat  varit hit och hämtat ett bord som vi skulle ta rätt på. Saknar han så mycket. Får ju träffa han i morgon. Fast inte förän på em. Han ska på firmafest...=( Så tråkigt... Men men bara att hålla god min...


Nä nu är de sängen som gäller...


Natti Natt!

Av Anna-Karin - 13 juni 2008 15:42

Nu är de äntligen helg så himla skönt fast de tråkiga med de är att min/ våran älskade sötnos har åkt men han kommer hem igen till veckan.

Kanske jag & hjärtat får lite tid för varandra nu så de ska nog lösa sig men de är jobbit att han inte är hos oss. Jag hoppas att han har de bra i alla fall..


Nu jobbar jag, tills i morgon så då ska jag åka och hälsa på go fisen Filip. Fick lite abstinens efter han i dag när jag kollade på ett klipp som hans mom har lagt ut... Sen såg jag att Sötisen önskade sig en NappBurk så snabb som man är så ringde jag och bokade en.hihi

Tycker de är lite roligt för när Filip hade Namnsdag så glömde båda hans gudföräldrar bort de men jag kom ihåg=o)..Hihi. Får man ha lite roligt på andras bekostnad?

De är jätte super gulliga hans gudföräldrar absolut inget fel på dem...


Nu ska jag gå och göra lite middag till oss här på torpet... Paj stod de att de skulle vara i dag. De var längesdean jag gjorde de.

Hoppas att de blir gott...


Ha de så himla bra i helgen på er!!!

Kramar Från Oss

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards