Alla inlägg den 16 april 2008

Av Anna-Karin - 16 april 2008 23:12

I går jobbade jag tills i morse, så jag satt mig vid datorn och trodde att jag skulle få fördriva tiden lite framför datorn men inte, de håller på med nått nytt system och nu fungerar de inte att komma in på internet. Så himla tråkigt...

Men jag kom i säng ganska bra tid då vill säga.


I dag har jag varit och hämtat lill hjärtat hos svärmor, för att sen åka till Kristina och åta lunch och gå på en prommis. De var mycket roligt att få komma ut. Men när vi ska äta lunch så klagar sötis på att han fryser så jag känner på han och då visar de sig att han har ju feber. Han var lite trött när jag hämtade han men inte hängig. Så vi fick en alvis av filip *Tack Så Mycket*. Sen gick vi på en lite prommis med en sovande kille och en halv sovande kille.


När vi kom hem så kom svärmor, jag gjorde slingor på henne. Sen åt vi. Har bara tagit de lugnt efter middagen.. Så skönt. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå över tolv så jag kan smsa och gratta Kristina på sin födelsedag!!!hihi... Sssyyy säg inget!!


Kan ju förbereda för sängen..


Natti natt!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards