Alla inlägg den 14 april 2008

Av Anna-Karin - 14 april 2008 21:35

I helgen har de varit full fart från fredag till söndag. Har haft en mycket roligt och mysig helg. Lill hjärtat har varit på strålande humör hela helgen.


I dag har vi tagit de ganska lungt, efter lunch så var vi jag å lill hjärta och slångde lite i återviningen sen handlade vi. Köpte en ny traktor som vi lekte med ute när vi kom hem från affären. Har haft en trött och gnällig kille hemma i dag. Men hoppas att de bara var tröttheten som gjorde de.


Nu ska jag bädda rent i min och hjärtats säng.

Undra jag när jag hör nått från dem vi köpte sängen i från, för de har varti hit och kollat på den och de är fjädrana som har släppt i mitten av sängen.

Vi har en stor grup i mitten av sängen. Så de skulle byta ut mitten madrasen i våran säng. Måste nog ringa och kolla hur de går...


Nä nu kommer snart hjärtat hem ska skynda mig att göra lite mysigt...

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards