Alla inlägg den 10 april 2008

Av Anna-Karin - 10 april 2008 23:30

Äntligen tilllåtet att hoppá i sängen..

Ska göra min 65 situps och rörövningar före. Men de är skönt att få sträcka ut innan man hoppar i bingen.. Känner att jag håller på att få en låsning i skuldran men hoppas den släpper. 


Längtar så otrligt mycket efter mina älsklingar nu speciellt den jag delar säng med.. Men får ju träffa dem i morgon.


Övningar sen sängen..


God natt, sussa gott!

Av Anna-Karin - 10 april 2008 11:31

Nu har de blivit inlägg varannandag... Hade tänkt skriva i går men då kom de nått i vägen.. Lill hjärtat hade ingen feber i går så de var ju super bra!

Så i dag är han på dagis. Jag är på jobbet och hjärtat är och jobbar med Chevan..

 I morgon skulle vi på husvisning men den vart inställd, av säljarna vet inte värför men så kan de ju vara... Mycket tråkigt men de kommer väl fler tillfällen.


I morgon ska jag till Filip och hans mor och hälsa på, vi ska äta lunch tillsamman och ta oss en prommis. Hoppas att vi kan gå förbi mommas hus och "tjuvkolla" på de har bara varit dit med bil. Skulle vara lite roligt att få kolla lite närmare. Huset är jätte gulligt.


Nu ska jag ta och göra mig lite lunch har inte ätit nån frukost så min mage börjar kurra lite jätte mycket...


 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards