Alla inlägg den 8 april 2008

Av Anna-Karin - 8 april 2008 11:20

Då var de redan Tisdag, veckorna går så fort så man hinner inte med.

I går hämtade vi lill hjärtat på dagis trött som en säl tror jag.

Var och handlade så först var vi på lidl och handlade lite så då stannade jag och sötis i bilen satt och pratade men efter ett tag så fick jag inge svar han sov som en stock.. Fick inte liv i han. Tvär död var han inte död död men trött död. Tog väl en 15 min innan jag fick liv i han. När vi kommer hem så är han jätte varm tog febern 37.7 hade han så då är ju allt som vanligt när han kommer från ... Full i eksem prickar snorig hostig och feber. Så är de jämt... Blir så trött.


Så i morse så sov sötis till 9.25 så skönt att vi fick sov morgon. Han måste ha sovit jätte dåligt i helgen, för jag la han strax efter sju i går kväll och då brukar han bara sova till senast 8. Han är lite pumsig nu oxå. Jag som tänkte att vi skulle gå ut och leka och ha roligt i dag men de blir till att stanna inne. Nu ska jag göra lite lunch till lill hjärtat.


Ha de så gott! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards