Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Anna-Karin - 22 januari 2008 18:45

I dag är de tisdag och hjärtats sista natt... Så himla skönt, har börjat drömma en massa tok bara.  Förut  när han jobbade natt  så kunde ju jag inte sova så  bra.  I  morse när jag klev upp så hade jag så himla ont i magen trodde de var m som var på väg, men inte har nog lättare förstoppning men nu är de botat med katrinplommon purre. Himlans mage..

Jag skulle igentligen ha hjälpt en kompis till hjärtat i dag men de får jag göra till veckan istället.

Eftersom jag visste att Kristina skulle in till stan så smsade jag henne i morse. Bestämde att vi skulle träffas. Så otroligt länge sedan vi träffades nu..  Roligt att få se Filip han växer och växer.  Vi åt lunch  sen gick vi en prommis på  ca 2,5 km. Känns bra,  jag och lille man gick även till affären i dag för att handla lite.


Jag och Jenny var in på ikea i söndags så då köpte jag nya fotöljer till vardagsrummet vart så fint. Ska bara få upp lite tavlor på väggarna nu så. Har bestämt att vi ska köpa tavlan med tulpanerna från ikea. Den ska vi sätta ovanför soffan. Hoppas att de kommer att bil fint.


Nu när vi har fått en digital kamra så har jag knäpp lite kort på i lägenheten. Kanske inte de bästa med man får ju ett lite hum om hur de ser ut. Toaletten är så ofräch så den får ni inte se. Sen när den är ny fixade kan jag sätta ut lite kort.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards