Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Anna-Karin - 17 januari 2008 22:12

Oj vad tiden går fort. Har inte bloggat på jätte länge, har inte haft tid.


Den 11 till 15 har jag jobbat i stallet jag brukar jobba i. Så himla roligt, fast jobbigt. Man sitter ju inte still många minuter. De var jätte skönt att få en start på de nya året. För man sliter verkligen när man inte jobbar med de jämt för då blir de ju en vana för kroppen. Så nu gäller de bara att hålla i gång. Tänkte försöka hinna med att simma i morgon innan hjärtat ska åka och jobba. Annars blir de min vanliga prommis. Ska smart ha ja ni vet vad, har blivit så super sötsugen på sistonde. Konstiga kropp..


I dag har jag jobbat lite extra åt peters kompis. Har målat av bara den. SEn när jag kom hem så åt vi middag. Jag hoppade i duschen eftersom jag inte luktar så himla gott när jag jobbar där, för de bor djur där som luktar....


Sen så åkte hjärtat å jobbade för andra gången i dag. Ska jobba extar denna vecka.


När jag jobbade i stallet så stor gästade jag min pappa och Pia. På fredagen efter jobbet så kom hjärtat upp och åt med oss. De var mysigt. Vi fick en digital kamera av den i förlovnings present. Tackar så mycket!!! Visste inte att man brukar ge förlovnings present. Vi tackar så himla mycket för alla fina presenter vi fått!!!


Pratade med hjärtat förut, han hade slagit sin chef med 20 kubik. Hans chef hade krossat som mest 150 eller 160 kubik i timmen. Å de var super bra. Å nu hade min prins krossat 180 kubik i timmen. Han är så himla duktig...


Ja, jag har fått en sladdlös mus till datorn av jepp! Vi har en bärbar dator så man får kramp fterett tag utan mus. Du är den bästa support man kan ha!

Vi tacka så jätte mycket!!!


Vet inte om jag har så mycket att tilllägga. Åter kommer väl nån dag. När jag har nått att berätta.


God natt!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards