Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Anna-Karin - 1 januari 2008 18:58

I går så var jag och lill hjärtat till Petter och Kristina på middag, Jätte mycket folk var de. Mycket barn oxå. Sötis skötte sig jätte bra, han var så himla snäll. De var roligt att få träffa lite folk som man inte har träffa så mycket på senaste. Mycket god mat!!!

Jag och lill hjärtat åkte hem vid tio för att fira tolv slaget med hjärtat hemma. Lill hjärtat var så trött så han gick och la sig när vi kom hem. DE var jätte mysigt att fira bara vi två.


Ja i morse vaknade jag med ont i huvudet. Kände mig bakis. Tror att de var mest inbillning av min kropp. Jag drack 2 el 3 öl och 2 små baileys. Justa jag och ett glas Champanj. Såklart eftersom de var nyår!

Lill hjärtat sov länge i morse till 10.14 Tror jag klockan var när han kom in och ville ha välling, Kors i taket så klev peter upp och fixade han. Men som vanligt protesterade han, efter ett tag när han såg att jag inte klev upp så gick de även bra med pappa. Jag och hjärtat låg kvar i sängen och drog oss. Så himla skönt. Men eftersom hjärtat skulle jobba så var vi ju tvungen att kliva upp efter ett tag.  Så hjärtat fixade lunch. När han åkte så  hoppade jag in i duschen. Sen fixade jag med lite papper. 


Ringde Charlotte och hörde om de ville följa med ut en sväng så boysen skulle få leka. De ville de. Så vi gick till nån lekpark som jag inte visste fanns. Var skönt att  få komma ut, synd att de var så  töigt  och blött ute. Vart ju super blöt. Efter vi hade varit ute en timme gick vi hem till C. Vi bestämde att vi skulle äta tillsammans. De vart pizza. Den gjorde jag av med på vägen hem. Så halt å fullt med snö på vägen. Höll på att åka på rumpan flera gånger.


NU ska jag stoppa lill hjärtat i badet. Snart sängen för han. Skönt värre... Så kanske jag inte får säga. Men de ska bli skönt...


God fortsättning!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards