Direktlänk till inlägg 30 december 2007

Dagen före nytt år!

Av Anna-Karin - 30 december 2007 15:52

I dag är de ju bara en dag kvar tills de är nytt år. Tänk vad tiden går fort. I morgon för ett år sedan hade jag och hjärtat varit tillsammans lite mer än en månad, hade känt varandra lite mer än två månader. Och om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att vi skulle vara förlovad i dagens läge och ha de så bra som vi har de! De Är Helt Underbart!

Men jag tycket att de kändes så bra så varför vänta? Jag har sagt för länge sedan att jag bara ska förlova mig en gång i mitt liv. Så nu var de ju gjort. Men jag känner att Hjärtat är min rätta...


Till ???, Jag är inte med barn så nu vet ni de=o) Men skulle vara helt underbart  om jag kunde vara de!!! Jag och hjärtats kusin Jenn har gjort en pakt. Nyfiken? Bara att vänta å se.Hihi TRåkigt att du inte vågar skriva ditt namn!!!


Nä vad har vi gjort i veckan då..


Tis till ons jobbade jag.  Efter jobbet så var jag in till Petter och Kristina och hälsade på. De var jätte trevligt, hur länge sedan som helst vi träffades. Efter de så stannade jag till hos hjärtat som höll på med sina bilar.Suck Var in och hälsade på <3´s mormor och morfar. Sen åkte jag och handlade för Jen & Jepp skulle komma på middag.

De var jätte trevligt!


På torsdag så var vi till hjärtats mormor och morfar skulle äta middag med dem. Jag och sötis var ut å gick med zorro. Jag tvättade lite eftersom de aldrig finns nån tid i tvätt stugan när jag behöver tvätta.... Hem sen å gjorde inte mycket.


Fredag så åkte hjärtat till sina  bilar jag och lill hjärtat var hemma å fixade lite sen gick vi på stan med Charlotte och maja. Hände inget speciellt.


I går så var vi oxå på stan med C, M, W. Sen gick vi ut å gick så killarna fick springa av sig lite. På kvällen hade vi Petter , Kristina och Filip här på middag. De var trevligt även att de inte hann med desserten=o).


I dag har jag haft min bara min dag. Efter frukosten så åkte mina hjärtat till bilarna så jag skulle få lite tid för mig själv. Skulle gå ut och gå med C men hon kunde inte. Så jag tog och ringde Jenn å frågade om hon och ludde skulle följa med på en prommis. Å de ville de. så jag åkte till de. Vi var ute ett lagomt tag, sen drack vi lite te å pratade. Så skönt å få lite tid bara jag. När jag var på väg hem så hanldade jag lite till middagen. Så nu ska jag ringa och höra vart min hjärtat är. I kväll får vi främmade av gissa? Ja, Jenn & Jepp. Ska se nån film tror jag. De blir mysigt de.


Ha de så bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards