Alla inlägg under november 2007

Av Anna-Karin - 1 november 2007 20:03

Här kommer några bilder. Tex på Sötnosen ny klippt, Kompisarna bus i gungan, Sötnosen i gungan.

Av Anna-Karin - 1 november 2007 18:56

Då var de torsdag igen, inte så roligt för lill hjärtat ska åka till .... Men så är de ju. Men de är jobbigt.


I går fick jag fingrana ur å laddade upp bilderna från min mobil till datorn.

Kors i taket. Kan man ju säga.


I dag har jag varit ute å gått med Charlotte på morgon kvisten hela 6 km om inte mer på lite mer än en timme, Duktigt jobbat. Sen när jag kom hem satte jag i gång med att putsa fönsterna i vårt sovrum, städade resten av lägenheten. Satte upp nya gardiner i sovrummet oxå. Sen gjorde jag lunch till mig å hjärtat. Sen var de duschen eftersom man bilr ju lite varm av att gå å städa. Hämtade lill hjärtat på dagis. Vi tog sen sväng förbi hos C och W för att killarna skulle få leka lite. Sen hem å göra mat.


I morgon ska jag på ikea med ella å handla nya gardiner till farmor, sen hem till henne och städa. Göra lite höst fint.


På lördag ska jag hjälpa hjärtats mormor å putsa fönster. Mycket städande denna vecka, men de är roligt när man kan hjälpa till!


Kommer lite nya bilder snart ska bara lägga lilla gnällspiken. Fattar inte att man kan vara så gnällig som han är. Han måste vara född gnällspik!!!

Jag längtar efter en egen lite bebis=o)...


Undra hur svärmor har de, hon är ju i stockholm å roar sig. Hoppas att du har de bra!


Nä lägga gnällis var de.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards