Direktlänk till inlägg 12 november 2007

Oj oj nu..

Av Anna-Karin - 12 november 2007 22:01

Oj oj nu var de ett tag sedan jag skrev igen. Förra veckan jobbade jag ons tors och fredag. Så då var jag helt slut när jag kom hem. De var lite roligt för jag å hjärtat skulle till hans kompis å hjälpa han med sitt bygge å montera inredingen, på tisdag. Så när vi skulle åka hem så frågade han om jag vill jobba vidare hos han. Å de tackar man ju inte nej till. För jobba måste man ju. Å jag som tycker om att jobba med kroppen.


På fredag så jobbade jag kort dag. Hade inte så mycket att göra. Så jag åkte hem å sov jag var så otroligt trött i kroppen för på tisdag så var vi å åt lunch på ett ställe. Jag fick så himla ont i magen på kväll då. Sen har min mage inte varit sig själv. Så man får passa på när man har tid att sova. Efter mig lilla sov stund så åkte jag å hämta lill hjärtat på dagis. Bestämde tid till att ha utvecklings samtal för lill hjärtat. De ska bil jätte roligt att få följa med på de. De var dagis fröken som sa att vi kunde ju ta de när både jag och hjärtat var ledig så kunde jag och få följa med. De tycket jag var jätte gulligt. För de är ju intressant för mig att oxå få veta vad de tycker å tänker om lille man.


Lördag så åkte hjärtat med sin bror å kollade på en Pick Up i sveg tror jag de var. Men med var inte i nått bra skick så de vart inte nå köp! Så jag å lille man tog våran tvätt å åkte och hälsade på mamma och martin. Sån tur man har en mamma man kan åka å tvätt hos. För här är de ju full i tvättstugan jämt. Har hamnat i otakt med de övriga. Jätte jobbig. Nu vill jag ha hus!!!

På kvällen så kom Jenny och Jepp. Vi skulle laga lite mat till sammans men de vart att vi beställde mat i stället. Men jag tror jag åt en fjärde de av min pizza sen jag var inte nå sugen. Åt ris å sweet chili sås istället. Tog ett glas vin men Jenny, men de slutade ju med att man var så trött att jag höll på att somna. De åkte hem vid elva tror jag.


På söndag så vaknade lill hjärtat tio över tio. Så då smög vi oss upp å gjorde frukost på säng till pappsen. Lill hjärtat tycket de var jätte roligt. Vi fikade ju i sängen å de var ju jätte roligt. Lägger in ett kort på mina älsklingar när vi fikar.

Sen så åkte vi till hjärtats pappa. Vart bjuden på middag där. Jag, sötis och järd var ute å gick. Sötis åkte pulka. De snöade jätte mycket. Efter vi kom tillbaka efter prommisen så gjode vi 2 snölyktor. De var jätte mysig. Man blir aldrig för stor för att göra snölyktor. Jag älskar vintern!

Efter en jätte god middag å efterrätt så åkte vi hem å badade lill hjärtat. Sen var de sängen för han.


I dag skulle jag igentligen ha jobbat men jag vart jätte dålig i magen i natt så jag var hemma. Så nu håller jag tummarna att magen har fixat till sig. Måste ha varit en matförgiftning. Inte nå roligt...

Ja vad har vi gjort i dag. Fick en lång sov morgon.skönt Sen åt vi lunch. Sen var vi på stan en sväng. Hjärtat fick jätte ont i huvudet så vi åkte hem.

När vi kom hem så tvättade jag 2 tvättmaskiner fanns en lite lucka i tvättstugan. Lagade mat, fick främmade av svärmor en sväng. Hämtade tvätten, Fixade mat till lill hjärtat. Hängt tvätten. Stoppat lill hjärtat i säng. å duschat. Pussat min älskling hej då. För han ska jobba natt. De är så jobbigt när han jobbar natt, för jag kan inte sova. Fattar inte att man kan vara så beroende av någon. Men de är väl så när man är Kär...


Kommer inte på nått mer att skriva. Tror inte jag har nått mer att berätta. Nu ska jag lägga in bilden på mina älsklingar!


Go natt!

 
 
Ingen bild

ella

13 november 2007 07:25

hej vännen! ¨låter som du haft fullt upp.
Får komma hem till mej, när du endå är uppe o far i skogarna och hälsar på din mom.
kram kram och ha en trevlig dag.

 
Ingen bild

ella

13 november 2007 07:27

glömde säga att dina tvä hjärtan som du har i ditt liv är så söta tillsammans.kram vännen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards