Alla inlägg den 7 september 2007

Av Anna-Karin - 7 september 2007 11:37

I dag är de jobb dax igen. Vill inte men jobba måste man väl göra. Är så typiskt att jag jobbar när hjärtat är ledig å vise värsa. Tråkigt.. Men inget att göra.

I morse så var jag å lämnade mitt lill hjärtat på dagis, ville inte lämna han. För nu har han blivit så mycket bättre inte alls lika kaxig som han var när han kom. Tycker att de är så synda att han tror att man kan göra som man vill å bara är snart 3 år. Varje gång han kommer så måste man ta ner han på jorden. Fattar inte hur man kan låta de gå så långt som förälder. Han kan ju inte må bra när han är hos sin mom. I dag när han åkte så bokumenterade jag hans eksem å hur de såg ut när han åkte de ska bil roligt att se hur de ser ut när han kommer till oss. Har slitit med dem hela veckan. Så nu var de borta, syntes bara att de var lite rött att de hade varit nått där. Saknar han redan jätte mycket.


Nu ska jag ta och städa lite efter en brukare som har slaskat....


Måste bara berätta i går jag och vaxde mina ben hel otroligt va skönt de var efter. Lite små ont på vissa ställen gjorde de men helt klart värt de var de. Kan jag verlkigen rekomendera!


Ha de så bra!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards