Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Anna-Karin - 29 augusti 2007 22:05

Äntligen är de kväll, har bara en sak till att göra å de är att torka golven. Sen får jag oxå gå och lägga mig.

Men som vanligt när jag jobbar på de här grupp boendet så sover jag jätte dåligt.. Tror att de är sängen som gör de för den är hemsk.. Men och att fönsterna skallrar när de åker bilar förbi. Så sist jag å hjärtat var till suggan så tog jag med mig ett par öron proppar. hoppas att de hjälper. Så jag är utvilad i morgon.


Å vad jag saknar mitt hjärta, vill ha han hos mig!


Nä golven vill bil fin de oxå...


Natti natt!

Av Anna-Karin - 29 augusti 2007 15:31

I dag var de jobb igen. Men de är ganska skönt att jobba blir så lång tråkigt att vara hemma när hjärtat jobbar.

Men i dag skulle han vara ledig så de är så typiskt att jag ska jobba då.. Men han ringde strax efter lunch å sa att han skulle gå ut extar för de hade havirerat på jobbet så då behöved all hjälp de behöved.. Så de var ju bra att jag jobbade ändå.


Glömde säga att vi firade 9månader i går. Men hjärtat jobbade ju så jag var hemma å städade lite sen bakade jag bullar. De var roligt var så länge sedan jag bakade nu men de är ju inte så roligt när de är 32 grader varm ute å stå inne å baka då.. Så de är ju mer höst å vinter grej tycker jag, rätta mig om jag har fel..


I dag på jobbet har jag å en jobb kompis varit ute å ätit lunch, hon jobbade på de andra boendet som jag jobbar på mest å trivs bäst på. Men i bland är de skönt men lite variation.. Å nu kommer resten av gänget så bäst man slutar.. Ä de var ju fel taxi. Men ska börja städa nu så är de gjort tills i kväll...


Skriver nog lite till i kväll!


Ha de så bra tills vidare!


P.s Lägger ut en bild på mitt underbara hjärtat som jag älskar så otrolig mycket! Kanske inte den bästa å finsate men men han är alltid fin i mina ögon... D.s

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards